Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2007 23:16 - Страхъ
Автор: petersaint Категория: Изкуство   
Прочетен: 363 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.04.2007 17:22


Страхъ

Страх ме е - да съм гол навън и на студено
Страх ме е - да съм ти чужд - убоден на вретено
Страх ме е - да искам повече, отколкото излъган съм че имам
Страх ме е - да мога да погледна слънцето - да щракна и да снимам
Страх ме е - пари да нямам, и затова съм техен пленник и им робувам
Страх ме е - на сън да ставам, или пък под ярките звезди да легна и сънувам
Страх ме е - поредна вечер да ме плюят, лицата дето са ми чужди
Страх ме е - да се усмихвам, и да ме обиждат - такива са ненужни
Страх ме е - да те презирам, че си по-гол от мене - на мисъл
Страх ме е - да ме потъпкват и заробват - оправданието, че съм Им кисел
Страх ме е - шофьор да бъда, щом най-скъпото със мен си возя
Страх ме е - суфльор да бъда, когато виждам с вратовръзка - суетата козя
Страх ме е - да ми се срути покрива, и малката ми дъщеря да плаче гладна
Страх ме е - да съм единствения беден тук, който умря за правда
Страх ме е - от другите, научени да закърняват - най-ценен дар Господен
Страх ме е - да смятат всички, че съм от лудите, що" съм различен им, и не угоден
Страх ме е - да ям навън, че може някой гладен - залък да ми поиска
Страх ме е - един ден да съм безразличен, щом точно под носа ми - кръвта се плиска
Страх ме е - да искам да живея мирно, тихо и безгрижно, така да мине тоя век
Страх ме е - да съм наивен и да искам горното, щом съм роден - Човек
Страх ме е - да имам мрежа, в която сам съм хванат, oплетен и полу-затънал
Страх ме е - да се изцежда от мен копнежът - двама навън в тревата, Нея прегърнал
Страх ме е - вечер да лягам без да отправя нагоре смирение или молитва
Страх ме е - да правя същото, задето ме учат, че туй е грешно - житейската реликва
Страх ме е - От рак и тумор, от рани, белези и кисти
Страх ме е - да легна болен, да ме лекуват атеисти
Страх ме е - О Боже, виж ме - кажи, че искаш отново да ме обичаш
Страх ме е - приятелю, че в нищо вярваш - на самота, че се обричаш
Страх ме е - че смяташ текста ми, за псевдо или пък силно християнски
Страх ме е - когато си легнал по корем, а моята на плажа е по бански
Страх ме е - че днес на мода е гротеско да си от изкривения, по-друг и по-различен
Страх ме е - да мислиш, че искам нещо повече от туй - да те Обичам

...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: petersaint
Категория: Други
Прочетен: 14572
Постинги: 13
Коментари: 6
Гласове: 45
Архив